top of page

ONS TEAM

''Binnen ons kantoor staan wij ieder voor zich altijd voor u klaar. Wij stellen ons graag aan u voor.''

uO8Yil6o.jpeg
DSC_0092.jpg

René Looijschelder

Owner / Boekhouder / Belastingadviseur

Mijn jarenlange ervaring is begonnen nadat ik mij in 1988 ben gaan omscholen in de financiële sector, voor 1988 was in leidinggevende in de zorg. De MEAO heb ik destijds in één jaar afgerond en daarna ben ik doorgestroomd naar de SPD, inmiddels wordt dit HBO genoemd. Toen ik deze opleidingen had afgerond, heb ik nog veel ervaring opgedaan als Assistent Accountant bij verschillende accountants- en administratiekantoren. Uiteindelijk heb ik in 1993 mijn eigen onderneming opgericht en in 1995 is mijn vrouw hier bij ingestapt, samen hebben we het bedrijf verder opgebouwd. Ooit ben ik begonnen aan huis, inmiddels zitten wij door de groei van het bedrijf op onze vierde locatie, aan de Wilhelminalaan 30 te Beuningen. Door ruim 30 jaar ervaring in het vak, kan ik wel zeggen dat ik werkelijk van alle markten thuis ben. Ik sta voor een deskundige aanpak, nauw contact met onze klanten en een uitstekende bereikbaarheid. Ik kijk er niet van op als klanten mij buiten werktijd nog opbellen, ook dan ben ik bereid om hen te helpen, ik ben niet van een negen-tot-vijf-mentaliteit. 

Rene@kalo.nl

024 - 675 15 35

06 - 51 41 61 55

linkedin-logo.png
Foto 10-03-2022 13 15 35.jpg

Karin Looijschelder

Co-owner / officemanager

Ook ik ben ooit begonnen in de zorg, omdat dit lastig te combineren was met onze kinderen ben ik in 1995 in het bedrijf gestapt als mede eigenaar en zodoende heb ik alweer ruim 20 jaar ervaring opgedaan in het vak. U mag mij de spil van het bedrijf noemen, u treft mij veelal aan de balie en aan de telefoon. Ik ben binnen het bedrijf verantwoordelijk voor alle administraties van de klanten, verder verzorg ik de inkoop en ben verantwoordelijk voor de facturatie van ons bedrijf. Over het algemeen werk ik van maandag t/m donderdag, en zo nu en dan werk ik meer, afhankelijk van de drukte. Ik ben altijd in voor een gezellige babbel als de mensen binnen komen lopen, omdat we zo een nauw contact hebben met de klanten leer je de mensen ook persoonlijk kennen, dat is een prettig gevoel voor beide partijen.

Karin@kalo.nl

024 - 675 15 35

Foto 10-03-2022 13 25 46.jpg

Anouk Looijschelder

Boekhouder

Van jongs af aan heb ik via mijn ouders alle termen in het vak al eens voorbij horen komen, hoewel ik in voorheen 3,5 jaar als tandartsassistente heb gewerkt, is het eigenlijk wel logisch dat mijn interesse uiteindelijk toch in de financiële sector ligt. Ik werk sinds 1 maart 2018 bij KALO en in de zomer van 2020 ben ik afgestuurd op de opleiding Accountancy AD aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Binnen het bedrijf verzorg ik het inboeken van de administraties, ben ik verantwoordelijk voor de belastingaangiftes voor particulieren en de omzetbelasting voor ondernemers, ik bereid een groot deel van de jaarrekeningen voor en doe uiteindelijk ook de daarbij behorende belastingaangiftes. In de toekomst krijg ik de mogelijkheid om nog veel verder door te groeien binnen het bedrijf van mijn ouders en ik kijk er dan ook zeker naar uit om u te mogen voorzien van alle mogelijke diensten die het bedrijf u te bieden heeft.

Anouk@kalo.nl

024 - 675 15 35

linkedin-logo.png
DSC_0014.JPG

Dion Reuvers

Administratief medewerker / Student HBO Accountancy

Dion heeft in 2020 bij ons eindstage voor MBO bedrijfsadministratie gelopen. Na het afronden haar stage en het behalen van haar MBO Niveau 4 diploma is zij bij ons in dienst gekomen. Sinds september 2021 volgt ze de opleiding Accountancy aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Op dit moment verzorgt zij alleen nog het inboeken van de administraties en helpt zij mee met het invullen van de diverse aangiftes en voorbereidende werkzaamheden van jaarrekeningen. Doormiddel van de HBO opleiding hoopt zij bij ons te groeien binnen het bedrijf, om u van alle mogelijke diensten te kunnen voorzien. 

medewerker@kalo.nl

024 - 675 15 35

De juiste prijs

Bij ons staan prijs en kwaliteit nog in de juiste verhouding, wij bieden betaalbare tarieven aan.

30 jaar ervaring

Uw administratie en jaarverslag goed geregeld, door ruim 30 jaar brede kennis.

Persoonlijk en betrokken

Een persoonlijke en betrokken benadering staat voorop, bij ons kunt u altijd zonder afspraak binnen lopen.

bottom of page